درد و دل.....

آن سوی جهان

دنیا را با زاویه دگر باید نگریست

مقدمتان را در این وبلاگ ارج می نهیم.




درد و دل.....

به نام خدایی چهار فصل البته بجز آلودگی هوا...

یه سلام گرم تو این هوای سرد خیلی میچسبه. اما نکته جالبش اینجاست که هوای تهران سرد هست ولی خبری از برف نیست. خدا رحم کرده زمستونه.....

برام خیلی جالبه از این نظر که ما 22 مطلب تو این وبلاگ قرار داده ایم، اما دریغ از یک نظر سازنده و قابل فهم.

تمامی نظرات رو اگر مشاهده کنید متوجه این حقیقت و فاجعه می شوید چراکه تمامی نظرات مربوط می شود به تبادل لینک، خرید اینترنتی و از این قبیل .

والا تا اونجایی که من اطلاع دارم همیشه توی جامعه افرادی راجع به مطالبی نظرات یا انتقاداتی می کنند که سازنده باشد نه اینکه بیایند دور هم جمع شوند و به جای نظر دادن تبادل لینک بکنند.

بعد نیست بعضی وقتها یه کم از خودمان خجل شویم چراکه ما ما دیگر بچه نیستیم و بزرگ شده ایم.

عزیزان من این فقط درد و دل نویسندگان این وبلاگ بود که به سمع و نظرتان رساندیم.

شاد باشید.

 



نظرات شما عزیزان:

من یوق هستم...
ساعت12:09---9 شهريور 1393
خوشم میاد با این که درد و دل می کنی ولی بازم حالت رو می گیرند.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علی شیرخورشیدی, امیررضا شیرخورشیدی, آلودگی هوا,
نوشته شده توسط علی و امیررضا شیر خورشیدی در جمعه 27 دی 1392

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by shirkhorshidi